Prey

Po dzie­się­ciu latach od dys­ku­sji o „Disho­no­red” Misty­Pop i Jer­ry spo­tka­li się w wir­tu­al­nym stu­dio, aby pody­sku­to­wać o innym tytu­le ze staj­ni stu­dia Arka­ne, czy­li o „Preyu”. Ten wyda­ny w 2017 roku immer­si­ve sim to utrzy­ma­na w kon­wen­cji scien­ce-fic­tion waria­cja na temat spo­tka­nia ludzi z obcą rasą i kon­se­kwen­cji tego wyda­rze­nia. Chło­pa­ki dys­ku­tu­ją o pozio­mie trud­no­ści gry, o tym jak twór­cy „Preya” orga­ni­zu­ją prze­strzeń, jak pod­cho­dzą do róż­nych mecha­nik roz­gryw­ko­wych, a tak­że na czym pole­ga pew­na uni­ka­to­wość w kon­struk­cji głów­nej histo­rii i misji pobocz­nych. Roz­ma­wia­ją tak­że o głów­nym tema­cie gry i o tym, jak fabu­ła i decy­zje, któ­re podej­mu­je­my w trak­cie roz­gryw­ki, są z nim spryt­nie zin­te­gro­wa­ne, a w koń­cu bio­rą na warsz­tat finał, któ­ry część gra­czy uzna­ła za roz­cza­ro­wu­ją­cy. To wszyst­ko i wie­le wię­cej znaj­dzie­cie w dzi­siej­szym – w peł­ni spo­ile­ro­wym – odcinku.

Michał Rakowicz

Redaktor Carpe Noctem i współtwórca Konglomeratu podcastowego. Miłośnik horroru, kryminału i fantastyki w niemal każdej postaci, nieustannie walczący z pokusą dokupienia kolejnej książki i komiksu do systematycznie puchnącej kolekcji.

Michał Ochnik

http://mistycyzmpopkulturowy.blogspot.com/

Pisarz, scenarzysta komiksowy i słuchowiskowy, bloger. Beznadziejny fan fantastyki, klasycznych animacji studia Warner Bros.