Prey
Po dziesięciu latach od dyskusji o „Dishonored” MistyPop i Jerry spotkali się w wirtualnym studio, aby podyskutować o innym tytule ze stajni studia Arkane, czyli o „Preyu”. Ten wydany w 2017 roku immersive sim to utrzymana w konwencji science-fiction wariacja na temat spotkania ludzi z obcą rasą i konsekwencji tego wydarzenia. Chłopaki dyskutują o poziomie trudności gry, o tym jak twórcy „Preya” organizują przestrzeń, jak podchodzą do różnych mechanik rozgrywkowych, a także na czym polega pewna unikatowość w konstrukcji głównej historii i misji pobocznych. Rozmawiają także o głównym temacie gry i o tym, jak fabuła i decyzje, które podejmujemy w trakcie rozgrywki, są z nim sprytnie zintegrowane, a w końcu biorą na warsztat finał, który część graczy uznała za rozczarowujący. To wszystko i wiele więcej znajdziecie w dzisiejszym – w pełni spoilerowym – odcinku.
Podcast: Play in new window | Download