Balatro

Czy moż­na stwo­rzyć wcią­ga­ją­cą i nie­sa­mo­wi­cie regry­wal­ną pro­duk­cję opar­tą na mecha­ni­ce… poke­ra? Local­Thunk udo­wod­nił dobit­nie, że tak. „Bala­tro” uka­za­ło się w 2024 roku i sztur­mem pod­bi­ło ser­ca gra­czy. Jer­ry się­gnął po nią nie­daw­no i.… prze­padł! Co powo­du­je, że ten rogu­eli­ke jest aż tak satys­fak­cjo­nu­ją­cy? Jak pre­zen­tu­je się jego mecha­ni­ka? Dla­cze­go Jer­ry uwa­ża, że to gra, któ­rą dość łatwo opa­no­wać, ale bar­dzo trud­no dopro­wa­dzić do per­fek­cji? O tym wszyst­kim posłu­cha­cie w dzi­siej­szym odcinku.

Michał Rakowicz

Redaktor Carpe Noctem i współtwórca Konglomeratu podcastowego. Miłośnik horroru, kryminału i fantastyki w niemal każdej postaci, nieustannie walczący z pokusą dokupienia kolejnej książki i komiksu do systematycznie puchnącej kolekcji.