Bioshock

Bio­shock – gra-legen­da, któ­ra już na sta­łe zapi­sa­ła się w pamię­ci gra­czy. Ale czy słusz­nie? Jak się oka­zu­je, nie wszy­scy tak myślą. Misia­el z blo­ga Misty­cyzm Popkul­tu­ro­wy i Jer­ry z blo­ga Jer­ry­’s Tales wspól­nie zasta­na­wia­ją się, co w tej grze nie wyszło i dla­cze­go. Zapra­sza­my do pierw­sze­go odcin­ka nowe­go pod­ca­stu o grach.

Tekst uka­zał się pier­wot­nie na Alche­mii Gier. Sko­men­tuj pod pier­wot­nym postem!

Michał Rakowicz

Redaktor Carpe Noctem i współtwórca Konglomeratu podcastowego. Miłośnik horroru, kryminału i fantastyki w niemal każdej postaci, nieustannie walczący z pokusą dokupienia kolejnej książki i komiksu do systematycznie puchnącej kolekcji.

Michał Ochnik

http://mistycyzmpopkulturowy.blogspot.com/

Pisarz, scenarzysta komiksowy i słuchowiskowy, bloger. Beznadziejny fan fantastyki, klasycznych animacji studia Warner Bros.