Jądro trudności
Alchemia Gier 2.0 próbuje odpowiedzieć na kilka fundamentalnych pytań: czy obecne gry są łatwiejsze niż te sprzed dwóch a nawet trzech dekad? Co to znaczy że gry są trudne i czym są te uczciwie trudne gry? Czy wypracowane odpowiedzi są satysfakcjonujące będziecie musieli ocenić sami. Dowiecie się natomiast od Sicka i Misiaela o tym jak gracze sami podnoszą sobie poziom trudności wymyślając sobie niemożliwe wyzwania, że seria Soulsborne nie jest taka straszna jak ją malują, że czasami wysoki poziom trudności obnaża niedoskonałości. Sick obowiązkowo wychwala Yakuzę, God of Wara i wyciąga z odmentów pamięci tytuł na Amigę, o którym nikt inny nie pamięta. Michał wyciąga z rękawa anegdotkę o Magikarpiach, która niszczy system! Przyjemnego słuchania!
Podcast: Play in new window | Download