To the moon

To The Moon to tytuł, któ­ry bar­dzo szyb­ko zdo­był ser­ca wie­lu gra­czy na całym świe­cie. Czy jed­nak cie­pła, nastro­jo­wa opo­wieść uspra­wie­dli­wia nie­mal cał­ko­wi­ty brak gameplay’u? Dziś roz­ma­wia­my o TTM doty­ka­jąc, mię­dzy inny­mi, tego wła­śnie pro­ble­mu. Nasze zda­nia są podzie­lo­ne, nie ma więc mowy o wza­jem­nym przy­ta­ki­wa­niu sobie… Zapra­sza­my do słuchania.

Tekst uka­zał się pier­wot­nie na Alche­mii Gier. Sko­men­tuj pod pier­wot­nym postem!

Michał Rakowicz

Michał Rakowicz

http://jerrystales.blogspot.com/

Miłośnik horroru, kryminału i fantastyki w niemal każdej postaci, nieustannie walczący z pokusą dokupienia kolejnej książki i komiksu do systematycznie puchnącej kolekcji. Na co dzień pisze i nagrywa na swoim blogu i udziela się jako redaktor serwisu Carpe Noctem.

Michał Ochnik

http://mistycyzmpopkulturowy.blogspot.com/

Pisarz, scenarzysta komiksowy i słuchowiskowy, bloger. Beznadziejny fan fantastyki, klasycznych animacji studia Warner Bros.

Fatal error: Allowed memory size of 134217728 bytes exhausted (tried to allocate 6577038 bytes) in /home/pmateja2/domains/konglomeratpodcastowy.pl/public_html/wp-includes/wp-db.php on line 1996