Jądro trudności

Alchemia Gier 2.0 próbuje odpowiedzieć na kilka fundamentalnych pytań: czy obecne gry są łatwiejsze niż te sprzed dwóch a nawet trzech dekad? Co to znaczy że gry są trudne i czym są te uczciwie trudne gry? Czy wypracowane odpowiedzi są satysfakcjonujące będziecie musieli ocenić sami. Dowiecie się natomiast od Sicka i Misiaela o tym jak gracze sami podnoszą sobie poziom trudności wymyślając sobie niemożliwe wyzwania, że seria Soulsborne nie jest taka straszna jak ją malują, że czasami wysoki poziom trudności obnaża niedoskonałości. Sick obowiązkowo wychwala Yakuzę, God of Wara i wyciąga z odmentów pamięci tytuł na Amigę, o którym nikt inny nie pamięta. Michał wyciąga z rękawa anegdotkę o Magikarpiach, która niszczy system! Przyjemnego słuchania!

Michał Ochnik

http://mistycyzmpopkulturowy.blogspot.com/

Pisarz, scenarzysta komiksowy i słuchowiskowy, bloger. Beznadziejny fan fantastyki, klasycznych animacji studia Warner Bros.

Rafał Siciński

Rafał Siciński

http://brzuchwieloryba.blogspot.com

Urodziłem się w połowie lat 80tych i tamta dekada jest najbliższa mojemu sercu. Lubię popkulturę w prawie wszystkich jej przejawach (poza tańcem w telewizji i programami reality show). Jestem miłośnikiem dobrej fantastyki: przede wszystkim horroru i science fiction.

Fatal error: Allowed memory size of 134217728 bytes exhausted (tried to allocate 6608956 bytes) in /home/pmateja2/domains/konglomeratpodcastowy.pl/public_html/wp-includes/wp-db.php on line 1996