Homo Faber i alchemia craftingu

Crafting, czyli tworzenie ekwipunku z zawartych w świecie przedstawionym komponentów (które najpierw trzeba znaleźć, wywalczyć albo wytworzyć) ma w historii gier video długą tradycję. Interesująca mechanika czy niepotrzebny zapychacz? O tym porozmawiamy w dzisiejszym odcinku Alchemii Gier.

Michał Ochnik

http://mistycyzmpopkulturowy.blogspot.com/

Pisarz, scenarzysta komiksowy i słuchowiskowy, bloger. Beznadziejny fan fantastyki, klasycznych animacji studia Warner Bros.

Rafał Siciński

Rafał Siciński

http://brzuchwieloryba.blogspot.com

Urodziłem się w połowie lat 80tych i tamta dekada jest najbliższa mojemu sercu. Lubię popkulturę w prawie wszystkich jej przejawach (poza tańcem w telewizji i programami reality show). Jestem miłośnikiem dobrej fantastyki: przede wszystkim horroru i science fiction.

Fatal error: Allowed memory size of 134217728 bytes exhausted (tried to allocate 6608956 bytes) in /home/pmateja2/domains/konglomeratpodcastowy.pl/public_html/wp-includes/wp-db.php on line 1996