Homo Faber i alchemia craftingu

Cra­fting, czy­li two­rze­nie ekwi­pun­ku z zawar­tych w świe­cie przed­sta­wio­nym kom­po­nen­tów (któ­re naj­pierw trze­ba zna­leźć, wywal­czyć albo wytwo­rzyć) ma w histo­rii gier video dłu­gą tra­dy­cję. Inte­re­su­ją­ca mecha­ni­ka czy nie­po­trzeb­ny zapy­chacz? O tym poroz­ma­wia­my w dzi­siej­szym odcin­ku Alche­mii Gier.

Michał Ochnik

http://mistycyzmpopkulturowy.blogspot.com/

Pisarz, scenarzysta komiksowy i słuchowiskowy, bloger. Beznadziejny fan fantastyki, klasycznych animacji studia Warner Bros.

Rafał Siciński

http://brzuchwieloryba.blogspot.com

Urodziłem się w połowie lat 80tych i tamta dekada jest najbliższa mojemu sercu. Lubię popkulturę w prawie wszystkich jej przejawach (poza tańcem w telewizji i programami reality show). Jestem miłośnikiem dobrej fantastyki: przede wszystkim horroru i science fiction.